30/06/2023 Να ενημερωθούν όλοι οι συνάδελφοι |
Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι,
Με το παρόν ενημερωτικό θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε τα από δικής μας οπτικής γωνίας πεπραγμένα του Γενικού Συμβουλίου, που συνεδρίασε την Τρίτη 9 Μαΐου 2023 μέσω τηλεδιάσκεψης.
Ξεκινώντας αντίστροφα με τις βασικές διαπιστώσεις του Γενικού Συμβουλίου:
α) Η Ομοσπονδία αδυνατεί να σταθεί συνεπής στις τρέχουσες ανάγκες των συναδέλφων. Η μοναδική ευκαιρία για προεκλογικές πιέσεις, που εκμεταλλεύτηκε η υπόλοιπη κοινωνία, χάθηκε για εμάς
β) Οι αυξημένες πληθωριστικές τάσεις, που οδήγησαν στην απώλεια του 30% της αγοραστικής αξίας του μισθού μας, δεν απασχολούν ιδιαίτερα την Ομοσπονδία. Τη στιγμή, μάλιστα, που στον ιδιωτικό τομέα οι αμοιβές αναπροσαρμόζονται προς τα πάνω, ενώ και πολλές υπηρεσίες στο δημόσιο τομέα πετυχαίνουν μισθολογικές βελτιώσεις
γ) Οι αφόρητες πιέσεις στην εργασιακή καθημερινότητα των συναδέλφων μόνο επιδερμικά αγγίζουν κάποιους Γενικούς Συμβούλους αφού οι περισσότεροι απέχουν για πολλά χρόνια από τις υπηρεσίες τους. Αλγεινή εντύπωση προκάλεσε η αρνητική στάση όλων σχεδόν των παρατάξεων (με εξαίρεση την ΑΣΚΙ) στην πρόταση της ΣΑΣ να υποστηριχθεί το δυσβάσταχτο ελεγκτικό έργο με τη δημιουργία περιγράμματος ελεγκτή πληροφορικής που θα έχει βοηθητικό –ελεγκτικό ρόλο στις πιο απαιτητικές υποθέσεις ελέγχου
δ) Η συνολική εικόνα του Γενικού Συμβουλίου δεν μπορεί να αποτυπωθεί σε ένα ενημερωτικό. Αυτό θα γίνει μόνο με διαφανείς διαδικασίες, όταν θα δοθεί πρόσβαση σε όλους στα πρακτικά των συνεδριάσεων, κάτι που ορίζεται και στο καταστατικό της Ομοσπονδίας. Κατά τα άλλα…
Στην πρωτολογία της η πρόεδρος της ΕΕ αναφέρθηκε στα τρέχοντα ζητήματα και πεπραγμένα της Ομοσπονδίας από το περασμένο Γενικό Συμβούλιο και επικεντρώθηκε στα εξής:
- Για το θέμα της απόδοσης της προσωπικής διαφοράς στους υπαλλήλους του ΣΔΟΕ και των Κτηματικών, θριαμβολόγησε για την επιτυχία της Ομοσπονδίας, όπως την χαρακτήρισε, παραβλέποντας το γεγονός ότι έγινε εν μέσω προεκλογικής περιόδου και οφείλεται πρωτίστως στις συνεχείς και δυναμικές κινητοποιήσεις της ΟΣΥΟ και των συναδέλφων στο ΓΛΚ. Επίσης, για ακόμα μία φορά, δεν δόθηκε οριστική λύση, αφού και οι επόμενες σειρές υπαλλήλων στο Υπ. Οικονομικών θα αντιμετωπίσουν το ίδιο πρόβλημα.
- Για τη διόρθωση των ΠΘΕ, ενημέρωσε ότι το Συμβούλιο Διοίκησης της ΑΑΔΕ ενέκρινε την αναβάθμιση του ΠΘΕ Γραμματείας της ΔΕΔ.
- Για το bonus στην ΑΑΔΕ, επεσήμανε ότι απαιτείται νομοθετική ρύθμιση για την μείωση του ποσοστού επίτευξης στόχων στο 85% και ότι η Ομοσπονδία πρέπει να ζητήσει την ενεργοποίηση του άρθρου 18 του ιδρυτικού νόμου της ΑΑΔΕ, που αφορά στην ενίσχυση των πιστώσεων του προϋπολογισμού της όταν επιτυγχάνεται υπέρβαση δημοσίων εσόδων. Τόνισε ότι το ύψος του bonus, θα πρέπει να είναι ανάλογο με αυτό που δόθηκε πρόσφατα στους υπαλλήλους του Υπουργείου Οικονομικών.
- Για την παρουσίαση των Κανονιστικών της ΑΑΔΕ, ανάφερε ότι, σε συνεργασία με την ΟΤΥΕ, ζητήθηκε και επιτεύχθηκε παράταση ως τις 12 Μαΐου 2023. Επέρριψε την ευθύνη για την μη διαμόρφωση κοινής θέσης της Ομοσπονδίας στις παρατάξεις που δεν ήταν έτοιμες κατά την συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της 4ης Μαΐου 2023.
Η στάση αυτή της προέδρου μόνο υποκριτική μπορεί να χαρακτηριστεί όταν έχει αποδειχθεί κατ' επανάληψη ότι όσες φορές, για τα σημαντικά ζητήματα του κλάδου, καταλήξαμε σε κοινή διεκδίκηση αυτό έγινε μέσω διαπαραταξιακών επιτροπών που εργάστηκαν διεξοδικά για την ανεύρεση κοινώς αποδεκτών λύσεων. Δε συνέβη ποτέ, μέσα από τους παράλληλους μονολόγους των παρατάξεων στα Γ.Σ., ούτε στην Ε.Ε., όπου δεν γίνεται καν σύνθεση παρόμοιων προτάσεων, αλλά οι παρατάξεις συναγωνίζονται να περάσει αυτούσια η δική τους πρόταση ώστε να καυχηθούν στις ανακοινώσεις τους. Εξάλλου, από την ανάρτηση των κανονιστικών στον ιστότοπο της ΑΑΔΕ μέχρι και το πέρας της εξ αναβολής προθεσμίας κατάθεσης προτάσεων στη διαβούλευση μεσολάβησε ένα εύλογο διάστημα το οποίο δεν αξιοποιήθηκε δεόντως. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν μπορούμε να αναλάβουμε πρωτοβουλίες από εδώ και πέρα.
Ø ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Η ΔΑΚΕ και η ΔΗΣΣΥΕ συμφώνησαν επί της αρχής με την κανονιστική για τις μετακινήσεις μεταξύ των υπηρεσιών. Ειδικότερα, ο εκπρόσωπος ΔΑΚΕ υποστήριξε ότι αναβιώνει το παλιό μοριακό σύστημα, το οποίο χαρακτήρισε αξιόπιστο και διάφανο, ενώ δικαιολόγησε την απόφαση να μην προκηρύσσονται όλες οι κενές θέσεις θεωρώντας ότι έτσι δίνεται προτεραιότητα στις υποστελεχωμένες υπηρεσίες και δεν υπάρχει σκοπιμότητα για να πριμοδοτηθούν κάποιες υπηρεσίες έναντι άλλων. Ο εκπρόσωπος της ΔΗΣΣΥΕ συμφώνησε με τις προτάσεις που κατέθεσε η ΔΑΚΕ και ζήτησε να εφαρμοστεί το καθεστώς περιγράμματος που ισχύει για τους αποσπασμένους υπαλλήλους και για τους συνδικαλιστές. Με τις δικές τους ψήφους, πέρασε η πρόταση της ΔΑΚΕ για τις κανονιστικές.
Η ΔΑΣ και η ΑΚΕ υποστήριξαν ότι οι δύο νέες κανονιστικές δεν πρέπει να εξεταστούν μεμονωμένα αλλά ως ένας κρίκος των προηγούμενων κανονιστικών που έχουν επιβαρύνει σημαντικά τη θέση των εργαζομένων. Κατηγόρησαν τις παρατάξεις της ΔΑΚΕ και ΠΑΣΚΕ, για κατάθεση προσυμφωνημένων προτάσεων πάνω στα κείμενα των κανονιστικών. Η εκπρόσωπος της ΑΣΚΙ παρουσίασε με αριθμητικά στοιχεία τη σταδιακή μείωση των οργανικών θέσεων από υπηρεσίες της Αττικής, σύμφωνα με τους υπολογισμούς της 311 οργανικές θέσεις αφαιρέθηκαν από τις Δ.Ο.Υ. της Αττικής και μεταφέρθηκαν στον κλάδο των τελωνειακών.
Ως ΣΑΣ στην ανακοίνωσή μας έχουμε αναδείξει πολλά από τα προβλήματα της κανονιστικής, τα οποία αναφέραμε και στο Γ.Σ., και έχουμε προτείνει κάποιες αλλαγές (π.χ. κατάργηση του περιορισμού του 65% στελέχωσης της υπηρεσίας αποχώρησης, εφαρμογή του μοριακού συστήματος παντού, κοινοποίηση των μορίων κάθε έτος για όλους –τήρηση της επετηρίδα). Όσο, όμως, δεν αναζητούνται οριστικές και μόνιμες λύσεις στις ολοένα και αυξανόμενες ανάγκες σε προσωπικό τότε δεν μπορούμε παρά να πιστέψουμε ότι η κανονιστική αυτή αποτελεί προσπάθεια εξαπάτησης από μέρους της Διοίκησης.
Ø ΚΑΝΟΝΙΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ
Η ΔΑΚΕ πρότεινε να προσμετρηθούν μόρια για παράγοντες όπως η συνολική εμπειρία στο ελεγκτικό αντικείμενο, η συμμετοχή σε προληπτικούς ελέγχους, η 9μηνη φοίτηση υποψηφίων στην ΦΟΤΑ κ.α.. Δήλωσε αντίθετη στην θέσπιση ΘΕΕΒ Εμπειρογνώμονα στις Κεντρικές Υπηρεσίες με επίδομα προκλητικά μεγαλύτερο από ότι χορηγείται στους ελεγκτές των ΔΟΥ. Η ΔΑΣ κατήγγειλε το γεγονός ότι δεν προκρίνεται μία κοινή διαδικασία για όλους αλλά καθιερώνεται μία ασαφής (άρθρο 13) και αναξιοκρατική διαδικασία για του «ημετέρους».
Ως ΣΑΣ πιστεύουμε ότι κανένα σύστημα επιλογής προσωπικού δεν μπορεί να είναι αξιοκρατικό και αποδεκτό όταν βάζει ως προϋπόθεση για τη συμμετοχή στη διαγωνιστική διαδικασία την επίτευξη αξιολόγησης του 85% (δύο τελευταίες αξιολογικές περιόδους). Ο εκπρόσωπος της ΔΑΚΕ υποστήριξε ότι δεν προκύπτει κάτι τέτοιο από την κανονιστική και προκάλεσε οποιονδήποτε στο συμβούλιο να αποδείξει το αντίθετο. Όταν, όμως, δόθηκαν τα στοιχεία αυτά που αποδεικνύουν το σφάλμα του [π.χ. ερωταπαντήσεις της κανονιστικής (στ. 11), παρουσίαση στο κανάλι της ΑΑΔΕ στο youtube κ.α.] δεν το δέχθηκε και επέλεξε να υποβαθμίσει αυτό το ζήτημα. Για την ΣΑΣ πρέπει να είναι βασική διεκδίκησή μας να μην παραμείνουν οι προϊστάμενοι ρυθμιστές της υπηρεσιακής (και μισθολογικής) εξέλιξης των συναδέλφων και να απαλειφθούν οι διατάξεις αυτές που αυξάνουν τις εξουσίες τους. Δυστυχώς, όμως, με τις πράξεις και τα λεγόμενα τους κάποιες παρατάξεις όχι μόνο δεν το ενστερνίζονται αλλά το συντηρούν και το θρέφουν.
Θα μπορούσαμε να στηρίξουμε μία ανακοίνωση του συλλογικού οργάνου που θα ζητούσε επιμέρους αλλαγές στις κανονιστικές με την προϋπόθεση ότι θα αναδεικνύονταν πρωτίστως ζητήματα ίσων ευκαιριών μεταξύ των υπαλλήλων, ασυνέπειας στις αποφάσεις της Διοίκησης της ΑΑΔΕ που δεν εφαρμόζει τις κανονιστικές που ίδια εκδίδει, αναξιοκρατικής στελέχωσης των θέσεων ευθύνης, μεροληπτικών αποφάσεων των προϊσταμένων, αδιαφάνειας στη λειτουργία των Υ.Σ., που δεν αιτιολογούν καν τις αποφάσεις τους. Δεν μπορούμε να πιστέψουμε στις καλές προθέσεις της Διοίκησης όταν συστηματικά, τα τελευταία χρόνια, μας απαξιώνει και μας διαβάλει στα μάτια της κοινωνίας.
Ø ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑΤΑ
Η ΔΑΚΕ θεωρεί ότι λύθηκε το θέμα για τις γραμματείες στην Δ.Ε.Δ., και οσονούπω των άλλων κεντρικών υπηρεσιών (ΚΕΜΕΕΠ, ΚΕΦΟΜΕΠ, ΥΕΔΔΕ κ.α.) με την αναβάθμιση των περιγραμμάτων τους (βαθμός Ι και Θ), όταν οι γραμματείες των Δ.Ο.Υ. παραμένουν στον βαθμό. Έτσι, όμως, εφαρμόζονται δύο μέτρα και δύο σταθμά για υπαλλήλους που εκτελούν την ίδια εργασία αλλά βρίσκονται σε άλλες υπηρεσίες. Μια τέτοια μεσοβέζικη λύση φαίνεται ότι προκρίνεται και για τους υπαλλήλους διαχειριστές Ταμείου και Τ.Π.Δ. καθώς δεν αναμένεται παρέμβαση της Ομοσπονδίας πριν την επικείμενη συνάντηση του Διοικητή της ΑΑΔΕ με τον Διοικητή ΤΠΔ.
Η ΔΗΣΣΥΕ φάνηκε να εθελοτυφλεί παρουσιάζοντας μία ειδυλλιακή κατάσταση στην ΑΑΔΕ όπου όσα δεν έχουν ακόμα λυθεί θα λυθούν σύντομα (περιγράμματα, bonus κ.α.) χωρίς, όμως, να αναφέρει τον τρόπο που θα γίνει κάτι τέτοιο. Μάλιστα, ο εκπρόσωπός της συνέκρινε το ύψος των σημερινών αμοιβών μας με τα ΔΙΒΕΕΤ, και υποστήριξε ότι άλλοι εργαζόμενοι μακαρίζουν την τύχη μας… Οι υπόλοιπες παρατάξεις τονίσαμε ότι πρέπει να αναζητηθούν θεσμικές λύσεις που θα εφαρμόζονται για όλους και ότι δεν είναι αποδεκτή η λύση των παράλληλων καθηκόντων. Εξάλλου, δεν προκαλείται δημοσιονομικό κόστος στον προϋπολογισμό της ΑΑΔΕ γιατί η όποια αύξηση στα ΠΘΕ προκύψει καλύπτεται από την προσωπική διαφορά των συναδέλφων που είναι, επί τω πλείστων, υπάλληλοι με πολυετή εμπειρία στον κλάδο.
Η ΣΑΣ, τόνισε ότι η Ομοσπονδία πρέπει να έχει μοναδικό αίτημα να βρεθεί η λύση από τη ΑΑΔΕ με την αναβάθμιση των περιγραμμάτων και δηλώσαμε την ανησυχία μας ότι επιχειρείται η μετατόπιση του προβλήματος στους προϊσταμένους ή, στην περίπτωση των διαχειριστών, στο ΤΠΔ.
Διαπιστώνοντας την κωλυσιεργία της Ομοσπονδίας για την ανάδειξη του ζητήματος αυτού, καταθέσαμε συγκεκριμένη πρόταση με αναλυτική περιγραφή και επιχειρηματολογία για την αναβάθμιση συγκεκριμένων περιγραμμάτων ΔΥΟ όπως τα ΠΘΕ «(Έμπειρου) Υπαλλήλου Γραμματείας Δ.Ο.Υ.», «Υπαλλήλου Γ.Ε.Φ.», «Υπαλλήλου Επιμελητή και Πρωτοκόλλου», «Υπαλλήλου Διαχείρισης Ταμείου», η οποία ψηφίστηκε ομόφωνα. Πέρα από αυτό, θα πρέπει να αναδειχθεί η άνιση μεταχείριση των συναδέλφων από την ΑΑΔΕ και η εξάρτησή τους από τις υποκειμενικές εκτιμήσεις και τοποθετήσεις των προϊσταμένων.
Ø ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ
Η ΔΑΣ υποστήριξε ότι θα πρέπει να γίνει κεντρική παρέμβαση από την ΑΔΕΔΥ για αυτό το ζήτημα, ώστε να συμπεριληφθούν όλες οι υπηρεσίες που σχετίζονται με την εκλογική διαδικασία. Η ΑΣΚΙ κατέθεσε πρόταση να καλυφθεί εκτάκτως για το 2023 το ποσό του εκλογικού επιδόματος από τον προϋπολογισμό της ΑΑΔΕ στο προσωπικό που απασχολήθηκε από άλλους φορείς και να δεσμευτεί η Ε.Ε. μετά το πέρας της προεκλογικής περιόδου, να ενεργήσει ώστε να καλυφθεί το νομοθετικό κενό, η οποία ψηφίστηκε ομόφωνα.
Η αλήθεια είναι ότι αυτό το θέμα είναι γνωστό εδώ και πολύ καιρό, και ενώ γνωρίζαμε ότι πρέπει να λυθεί μέσω νομοθετικής πρόβλεψης περιμέναμε πάλι τις εκλογές για να διαπιστώσουμε αυτά που ήδη γνωρίζαμε. Κάθε φορά, λοιπόν, μεταθέτουμε τη λύση για την επόμενη φορά που θα προκύψει το ίδιο θέμα, μετατοπίζοντας την ευθύνη στους επόμενους. Και δεν είναι η μοναδική τέτοια περίπτωση, όπου τα προβλήματα αφήνονται να χρονίσουν με αποτέλεσμα να είναι δυσκολότερο να επιλυθούν. Δυστυχώς, η απαθής και αναποτελεσματική στάση της Ομοσπονδίας έχει γίνει αντιληπτή από την Διοίκηση της ΑΑΔΕ η οποία έχει αποθρασυνθεί και πλέον δεν διστάζει να ενεργεί απροκάλυπτα αυταρχικά και χωρίς μέτρο.
Ø ΜΕΤΑΣΤΕΓΑΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Το θέμα της μεταστέγασης σε νέα κτίρια που είναι ακατάλληλα και δεν έχει ανακοινωθεί ποιες υπηρεσίες θα στεγάσουν, προτάθηκε εκτός των θεμάτων ημερήσιας διάταξης, από την ΑΚΕ. Κατατέθηκε πρόταση στην οποία γινόταν αναφορά σε φωτογραφικές διαδικασίες επιλογής των κτιρίων και μη εξυπηρέτησης του δημοσίου συμφέροντος, που προκάλεσε την έντονη αντίδραση της ΔΑΚΕ, απόδειξη ότι δεν προστατεύονται οι συνάδελφοι αλλά η ηγεσία της ΑΑΔΕ.
Ø ΕΛ.ΚΕ.
Από την ΔΑΣ κατατέθηκε πρόταση για τα προβλήματα και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι συνάδελφοι στα ΕΛΚΕ και κατέληγε σε συγκεκριμένα αιτήματα, όπως προσλήψεις προσωπικού, μείωση των υποθέσεων ανά ελεγκτή, ανάδειξη της των εξοντωτικών συνθηκών με τη στοχοθεσία και την αξιολόγηση. Δηλαδή, αυτονόητα ζητήματα τα οποία θα έπρεπε κάθε συνδικαλιστής που υπερασπίζεται τα συμφέροντα των εργαζομένων να στηρίξει. Μια τέτοια πρόταση (που δεν έχουμε συνηθίσει από την ΔΑΣ καθώς συνήθως εκφράζει καταγγελτικό λόγο) καταψηφίστηκε από την ΔΑΚΕ και την ΔΗΣΣΥΕ για ασήμαντους και ακατανόητους λόγους, απόδειξη ότι υπερασπίζονται τα σχέδια της διοίκησης για περαιτέρω κεντρικοποίηση των υπηρεσιών και δίνουν ψήφο ανοχής στις ασφυκτικές εργασιακές συνθήκες. Η ΣΑΣ, ως η μοναδική ανεξάρτητη παράταξη, στηρίζει κάθε πρόταση, ανεξαρτήτως της ιδεολογίας (αριστερής ή φιλελεύθερης) της παράταξης που την καταθέτει, αρκεί αυτή να μπορεί να κάνει τη διαφορά στην εργασιακή ζωή των συναδέλφων μας. Η στάση μας αυτή έχει καταγγελθεί από όλους, όμως, είναι η πιο τίμια γιατί εξετάζει κάθε περίπτωση διαφορετικά και χωρίς προκαταλήψεις.
Ø ΟΜΟΦΩΝΑ ΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ
- Στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού της μηχανοργάνωσης των Δ.Ο.Υ., να προχωρήσει ο επανασχεδιασμός των προγραμμάτων της ΑΑΔΕ έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η πρόσβαση των συναδέλφων με μερική ή ολική απώλεια όρασης και να εργάζονται αξιοπρεπώς ως ισότιμοι συνάδελφοι (πρόταση ΔΑΚΕ),
- Υιοθετήθηκε ομόφωνα πρόταση της ΔΗΣΣΥΕ, το οποίο εκφράζει έντονη διαφωνία με την επιλογή της Διοίκησης της Α.Α.Δ.Ε. όσων αφορά τόσο στον χρόνο υλοποίησης της λειτουργίας των Κέντρων Βεβαίωσης και Είσπραξης, όσο και στην επιλογή του κτηρίου που θα το στεγάσει το ΚΕΒΕΙΣ Αττικής, θεωρώντας την επιλογή του εν λόγω κτηρίου πλήρως ακατάλληλη.
- Υιοθετήθηκε ομόφωνα πρόταση της ΑΣΚΙ για παροχή στατιστικών στοιχείων από την ΑΑΔΕ στην Ομοσπονδία, τα οποία θα αφορούν το υπόλοιπο προσωπικής διαφοράς που έχει απομείνει στο μισθό των συναδέλφων,
- Υιοθετήθηκε ομόφωνα πρόταση της ΑΣΚΙ να ζητηθεί από την Διοίκηση της ΑΑΔΕ να παράσχει από τον προϋπολογισμό το κενό της μη κάλυψης του εκλογικού επιδόματος, ως έκτακτο επίδομα κάλυψης έκτακτων αναγκών και μετά το πέρας της προεκλογικής περιόδου να δεσμευτεί η ΕΕ για τις δέουσες ενέργειες,
- Υιοθετήθηκε ομόφωνα πρόταση της ΑΣΚΙ να δοθούν στην δημοσιότητα οι οργανικές θέσεις στα ΠΘΕ των μονάδων και ποιες βρίσκονται εντός των επιτρεπτών ορίων μετακινήσεων, αποσπάσεων και εσωτερικής κινητικότητας (όρια πληρότητας των ΠΘΕ),
- Υιοθετήθηκε ομόφωνα πρόταση της ΣΑΣ αναφορικά με την άμεση αναβάθμιση ενδεικτικών ΠΘΕ καθώς και η σχετική επιχειρηματολογία, όπως είναι τα ΠΘΕ των συναδέλφων στις ΔΟΥ «Έμπειρου υπαλλήλου Γραμματείας Δ.Ο.Υ.», «Υπαλλήλου (Γ.Ε.Φ.)», «Υπαλλήλου Επιμελητή και Πρωτοκόλλου», και «Υπαλλήλου Διαχείρισης Ταμείου».
Για τη Συνεργασία Ανεξάρτητων Σχημάτων: Μάνος Δερμιτζάκης (Ε.Ε.,Γ.Σ.) / Χρύσα Θεολογίδου (Γ.Σ.) / Χρήστος Στεφανάτος (Γ.Σ.)
ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ